Hae mukaan Pirkanmaan Ekonomien hallitukseen tai tapahtumatiimiin

23.9.2018

Haemme uusia hallituksen  jäseniä vuoden 2019 alussa vapautuviin paikkoihin. Hallitustoimikausi kestää kolme vuotta ja kyseessä on vapaaehtoistyö.

Hallitustyöskentely antaa monenlaisia eväitä ja siinä on mahdollisuus toimia hyvässä tiimissä, hyödyntää omaa osaamistaan ja oppia uuttakin. Hallituksessa pääset vaikuttamaan ekonomien asioihin ja vahvistat ammatillisia verkostojasi. Jokaisella hallituslaisella on oma roolinsa eli kaikkia tarvitaan.

Aktiivinen tapahtumatiimimme toimii yhdessä hallituksen kanssa ja suunnittelee ja organisoi innostavia, virkistäviä ja osaamista kehittäviä tapahtumia.  Tapahtumatiimiin haemme yhtä uutta jäsentä.

Hae rohkeasti mukaan!

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi puheenjohtajallemme Johanna Kartila-Malmivaaralle 7. lokakuuta mennessä sähköpostiosoitteeseen  pj@pirkanmaanekonomit.fi. Johannalta voit myös tiedustella lisätietoja koskien hallitustyöskentelyä ja tapahtumatiimissä toimimista.