Jäsenyys

Liittymällä yhdistyksen jäseneksi liityt samalla myös Suomen Ekonomien jäseneksi. Jäsenenä saat käyttöösi kaikki Suomen Ekonomien palvelut ja edut sekä pääset mukaan yhdistyksen toimintaan. Yhdistyksen jäsenmaksuosuus on 20 euroa vuonna 2024.

Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö. Liiton muodostavat 25 ekonomiyhdistystä ja 13 opiskelijayhteisöä. Meitä on jo yli 50 000 ja olemme Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö.

Suomen Ekonomit palvelee jäseniään heidän uransa joka käänteessä ja on ekonomien edunvalvoja työelämässä, yhteiskunnassa ja koulutuksessa.

- - - -

Suomen Ekonomien jäsenyys

Mitä saat?Mitä maksat?
  • Sparrausta työhakemuksen, CV:n ja työsopimuksen laatimiseen sekä palkkaneuvotteluun
  • Uravalmennusta, mentorointia ja coachingia
  • Tapahtumia ja koulutuksia, myös virtuaalisesti
  • Yksilöllistä lakineuvontaa työsuhdeasioissa
  • Tukea yrittäjyyteen
  • Tukea esimiestyöhön
  • Verkostoitumista
  • Talouselämä- ja Ekonomilehtien vuositilaukset ja alennusta Kauppalehden vuositilauksesta
  • If-vakuutusedut
  • Liiton osuus jäsenmaksusta
  • Ekonomiyhdistyksesi maksu
  • Mahdollinen KOKO-työttömyyskassamaksu
  • Mahdollinen jäsenetulehden maksu
  • Verovähennys (30% veroprosentilla)
  • Jäsenmaksu (sis. KOKO-työttömyyskassamaksun.) on kokonaan verovähennyskelpoinen

Katso tarkemmin jäsenedut - - - -

LIITTYMISBONUS!

Yhdistys tarjoaa uusille jäsenilleen liittymisbonuksena vapaavalintaisen Pirkanmaan Ekonomit ry:n järjestämän maksullisen tapahtuman veloituksetta. Bonus on voimassa liittymisestä vuoden ajan. Voit käyttää edun haluamaasi tapahtumaan olemalla yhteydessä tapahtumanjärjestäjään.

Muut edut Pirkanmaan Ekonomien jäsenille

Tampereen Kauppakamarin koulutukset jäsenhintaan

Pirkanmaan Ekonomit ry:n jäsenet voivat ostaa Tampereen Kauppakamarin koulutuksia Kauppakamarin jäsenhintaan (lähes jokaisessa koulutuksessa alennus on 50% normaalihinnasta, hinta
vaihtelee koulutuksen keston mukaan ja koulutuskohtaisen hinnan voi tarkistaa Kauppakamarin sivuilta).

Katso ajankohtaiset koulutukset ja ilmoittaudu suoraan Kauppakamarin sivujen kautta.

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -kurssit jäsenhintaan

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) on Tampereen kauppakamarin ja Hallituspartnerit ry:n yhdessä kehittämä valtakunnallinen koulutuskokonaisuus, jossa ovat mukana kaikki Manner-Suomen alueelliset kauppakamarit. Koulutuskokonaisuus on tarkoitettu hallitustyötä jo tekeville sekä sitä harkitseville ja sisältää koulutuksia eri osa-alueista.

HHJ-kurssilla käsitellään hallituksen kokoonpano, rooli, vastuut, riskienhallinta ja työskentelytavat (raportointi, strategiatyö, palkitsemisjärjestelmät) erityisesti pk-yrityksen näkökulmasta ja käytännönläheisesti
yritysesimerkkien avulla.

Kaksipäiväisellä HHJ-puheenjohtajakurssilla käsitellään hallituksen johtamista ja ryhmädynamiikkaa. Yhden päivän
kestoisissa teemakoulutuspäivissä käydään läpi yrityksen taloutta sekä strategian toteuttamista hallituksen näkökulmasta.

HHJ-kokonaisuudesta lisätietoja HHJ-sivuilla.

Katso tarkemman koulutusajat ja ilmoittaudu Tampereen Kauppakamarin kautta.

GoGO Liikuntakeskusten edut:

Pirkanmaan Ekonomit ry:n jäsenenä saat

• Ilmaisen 7 päivän tutustumisen keskuksissamme, lunasta se täältä: https://gogo.fi/kokeile7paivaa/
  • Jäsenyyden 12kk sopimuksella 60€/kk (norm. 65€), liittymismaksu 0€
  • Ei-sitovan jäsenyyden 70€/kk (norm. 75€), liittymismaksu 25€ (norm. 50€)
  • Samat edut myös samassa taloudessa asuville perheenjäsenille!

Lisätiedot gogo.fi

MPS edut:

MPS tarjoaa Pirkanmaan Ekonomien jäsenille mahdollisuuden tutustua digitaaliseen Onnistujan urapalveluun tarjoushintaan 29€/6 kk (norm. 99€). Onnistujan urapalvelusta löydät rekrytoinnin ja uravalmennuksen asiantuntijoiden laatimia verkkokursseja, videoita ja muita materiaaleja mm. työnhakutaitojen kehittämiseen, urajumien purkamiseen ja itsensä johtamiseen. Saat palvelun käyttöösi tarjoushintaan käyttämällä kassalla koodia ekonomi.