Tapahtumiin ilmoittautuminen

Tapahtumat maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset ovat sitovia.Pakottavan syyn kohdalla voi ilmoittautumisen peruuttaa viimeiseen ilmoittautumispäivään saakka Suomen Ekonomien sivujen kautta. Mikäli joudut peruuttamaan ilmoittautumisen tämän ajankohdan jälkeen, lähetäthän sähköpostia tapahtumanjärjestäjälle (katso tapahtumailmoitus). Näin voimme tarjota vapautuvaa paikkaa jonossa olevalle.

Peruutustapauksissa osallistumismaksu palautetaan, mikäli peruutus on tapahtunut viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Jos kirjautuminen Suomen Ekonomien sivuille ei onnistu:

Mikäli et ole aikaisemmin kirjautunut jäsensivuille tai olet unohtanut salasanasi, kirjaudu käyttäen Suomen Ekonomien jäsennumeroasi ja henkilötunnuksesi loppuosaa. Jäsennumerosi löydät mm. Ekonomi-lehden osoitetiedoista.

Jos et pääse kirjautumaan Suomen Ekonomien sivuille, niin olethan yhteydessä Suomen Ekonomeihin uuden salasanan saamiseksi. Mikäli ilmoittautumisen kanssa on muita vaikeuksia, otathan yhteyttä kyseisen tapahtuman järjestäjään (kts. tapahtumailmoitus).

Viestisi tapahtumien järjestäjille

Kerro tapahtumatoiveitasi, anna palautetta tapahtumista

Jaamme tunnelmia tapahtumista ja ilmoittelemme tietoa ja päivityksiä tulevista tapahtumista Facebookissa.