Boomi ry etsii mentoreita

11.1.2022

Sinustako mentori opiskelevalle boomarille?
Boomin mentorihaku 2022 on nyt käynnissä! Aloita vuosi 2022 tekemällä hyvää ja ryhdy opiskelevan boomarin mentoriksi. Mentoroinnin aikana mentori tarjoaa aktorille näkökulmia opiskelijaa mietityttäviin kysymyksiin, kuten työelämään siirtymiseen, oman urapolun suunnitteluun, graduaiheen pohdintaan tai erilaisten työelämärelevanttien aiheiden pallotteluun. Usein jo pelkästään mentorin omat kokemukset ja näkemykset on koettu arvokkaiksi.

Mentoriksi voi ryhtyä kuka tahansa aiheesta kiinnostunut jo työelämässä oleva henkilö. Aiempaa mentorointikokemusta ei vaadita, vaan prosessi opettaa niin mentoria kuin aktoriakin. Mentoreita etsitään työelämän kaikista vaiheista. Mikäli kiinnostuit, täytä mentoriprofiilisi https://forms.office.com/r/aPrf20ThrT 23.1. mennessä.  Lisätietoa mentoroinnista löydät: http://boomi.fi/opiskelu/mentorointi/

Boomi ry on Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoiden etu- ja palvelujärjestö, jonka jäsenenä on noin 900 opiskelijaa.