Etsimme jäseniä viestintätiimiin

3.9.2023

Oletko etsimämme SoMe-taituri? Oletko kiinnostunut viestintähommista, vastaat ehkä jo työssäsi sosiaalisen median viestinnästä tai haaveilet sen kaltaisista töistä? Tässä olisi oiva tilaisuus kartuttaa arvokasta kokemusta.

Haemme viestintätiimiimme SoMe-aktiivia. Tehtäväsi on perustaa yhdistyksellemme Instagram-tili, luoda strategiaamme pohjautuva IG-viestintäsuunnitelma ja huolehtia, että suunnitelma toteutuu. Sisällöt tulevat koostumaan tapahtumaviestinnästä, tapahtumien jälkimarkkinoinnista, yhdistyksemme ajankohtaisista asioista ja pirkanmaalaisesta (talous)elämästä. Muu tiimi ja koko hallitus on apunasi.

Emme odota ammattilaista; olemme kaikki mukana tekemässä tätä omasta innostuneisuudestamme ja omien aikataulujemme mukaisesti. Tule kehittämään Pirkanmaan Ekonomien toimintaa juuri sen verran kuin haluat ilman turhaa stressiä. Meillä on loistava porukka, mielenkiintoista tekemistä ja rento tekemisen meininki. Tervetuloa kehittämään Pirkanmaan Ekonomien viestintää!

Mikäli kiinnostuit voit olla yhteydessä pj@pirkanmaanekonomit.fi, voit tulla mukaan esimerkiksi seuraavaan tiimin tapaamiseen tutustumaan ja juttelemaan lisää. Lämpimästi tervetuloa mukaan!