Hae Pirkanmaan Ekonomien hallitukseen kaudelle 2024-2026

25.8.2023

Haemme hallitukseen uusia jäseniä erovuoroisten tilalle!

Hallituksessa pääset suoraan vaikuttamaan ekonomiyhdistyksemme asioihin, tutustut uusiin ihmisiin ja opit hallitustyöskentelyä. Hallitus kokoontuu noin kerran kuussa lukuunottamatta kesäkuukausia, ja jokaisella hallituksen jäsenellä on oma tehtävänsä hallituksessa. Jokaisen hallituksen jäsenen kausi on kolmevuotinen ja uusi kausi alkaa vuoden 2024 alusta.

Hallitustyöskentely on palkatonta, mutta palkitsevaa vapaaehtoistyötä - pääset vaikuttamaan, virkistymään, verkostoitumaan ja kehittymään.

Hallitukseen voi hakea kuka tahansa Pirkanmaan Ekonomien jäsen. Hallituksen jäsenet valitaan yhdistyksen syyskokouksessa 1.11.

Hae mukaan maanantai 2.10.  mennessä! Lyhyen hakemuksen voit lähettää osoitteeseen: pj@pirkanmaanekonomit.fi