Tietoa meistä

Olemme Pirkanmaalla toimiva, vuonna 1938 perustettu, ekonomiosaajien verkosto. Jäsenemme ovat suorittaneet kauppatieteellisen yliopistotutkinnon ja jäseniä meillä on noin 2000. Suomessa toimii 25 ekonomiyhdistystä ja jäsenet kuuluvat paikallisyhdistysten kautta Suomen Ekonomeihin.

Järjestämme jäsenillemme mielenkiintoisia tapahtumia kuten yritysvierailuja, osaamisen kehittymistä tukevia tilaisuuksia sekä virkistys- ja kulttuuritapahtumia. Tilaisuuksissamme jäsenet saavat uusia virikkeitä ja solmivat hyödyllisiä yhteyksiä muihin alueemme ekonomeihin.

Toimintaamme kuuluvat myös yhteistyössä Suomen Ekonomien kanssa toteutettavat uranhallintaan ja ammatilliseen kehittymiseen, työmarkkinoihin ja edunvalvontaan sekä työhyvinvointiin liittyvät koulutus- ja ajankohtaistapahtumat.

Yhdistyksen vuosittain valittava hallitus suunnittelee suuntaviivat kulloisellekin toimintavuodelle. Pirkanmaan Ekonomit järjestää vuosittain runsaasti tapahtumia, joiden suunnittelussa ja käytännön järjestelyissä on hallituksen jäsenten lisäksi mukana tapahtumatiimi.

Opiskelijayhteistyön tiivistämiseksi hallituksen kokouksiin osallistuvat myös Ekonomien Kylteriyhdyshenkilö ja Boomi ry:n puheenjohtaja. Hallituksen jäseniltä voit kysyä tarkemmin Pirkanmaan ekonomien toiminnasta, säännöistä jne. Ilmoitamme toiminnastamme pääsääntöisesti jäsenkirjeillä, Facebookissa sekä näillä www-sivuilla.

Olemme kiinnostuneita kaikkien jäseniemme mielipiteistä. Mikäli sinulla on toivomuksia ja ehdotuksia yhdistyksen toiminnan suhteen, ota rohkeasti yhteyttä!