Hae mukaan Pirkanmaan Ekonomien hallitukseen tai tapahtumatiimiin

12.9.2019

Etsimme jälleen uusia aktiivisia toiminnan tekijöitä erovuoroisten tilalle!

Pirkanmaan Ekonomien hallitus kokoontuu kerran kuukaudessa, pois lukien heinäkuu. Jokaisella hallituksen jäsenellä on oma vastuualueensa ja voit jo hakemuksessasi esittää toiveesi vastuualueen suhteen. Vastuualueista päätetään yhdessä, sen jälkeen kun hallituksen jäsenet on valittu.

Hallitustyöskentely on palkatonta, mutta palkitsevaa vapaaehtoistyötä - pääset vaikuttamaan, virkistymään, verkostoitumaan ja kehittymään. Kuka tahansa Pirkanmaan Ekonomien jäsen voi hakea hallitukseen.

Hallituspesti on kolmivuotinen ja alkaa tammikuussa 2020. Lähetä hakemuksesi Mari Vuoriselle 6.10. mennessä: mari.vuorinen@pp.inet.fi. Hän myös mielellään antaa lisätietoja hallitustyöskentelystä.

TAPAHTUMATIIMI yhdessä PME:n hallituksen kanssa suunnittelee ja toteuttaa monipuolisia tapahtumia jäsenille. Monet tapahtumista ovat avoimia myös jäsenten seuralaisille. Tapahtumatiimiläiset kokoontuvat yhteen muutaman kerran vuodessa sekä kahdesti vuodessa hallituksen kanssa. Mikäli sinua kiinnostaa tapahtumien organisoiminen, lähetä hakemuksesi tapahtumavastaava Annamari Murtolahdelle annamari.mur@gmail.com